Поводом Националног дана науке, данас у 11 часова у Дечјем кулрутном центру Београд одржаћан је округли сто Дуално образовање у Србији.
ШТА ЈЕ ПРЕДУЗЕТНИШТВО БЕЗ ИДЕЈЕ?
↓
ШТА ЈЕ ИДЕЈА БЕЗ ПРОЈЕКТА?
↓
ШТА ЈЕ ПРОЈЕКАТ БЕЗ УМРЕЖАВАЊА И ПРОЦЕСНОГ/СИСТЕМСКОГ МИШЉЕЊА?
↓
ШТА ЈЕ ЕКОНОМИЈА БЕЗ ПЛАНИРАЊА И ЗНАЊА?
Ово су била главна питања округлог стола
Поводом Националног дана науке, у петак, 10. јула, од 11 часова, у Дечјем културном центру Београд, организован је Округли сто „Дуално образовање у Србији”. У оквиру дискусије, у којој учествују еминентни стручњаци из области науке, локалне самоуправе, привреде и надлежних министарстава,презентован је и иновативни модел „Троделно (синтезно) образовање као подршка систему дуалног образовања”, аутора др Габријеле Грујић Гарић и др Предрага Милосављевића.
Модел троделног (синтезног) образовања се у основи базира на умреженом систему активности: теорија – пракса – школски пројекат. Програм предмета Школски пројекат ученицима би омогућио да врше слободан избор и увезивање тематских целина из различитих наставних (теоријских/практичних) области. Оваква концепција, праћена менторским радом наставника (из разнородних поља) водила би квалитетном синтезном образовању и васпитавању младих у погледу процесног и системског мишљења, неопходних за креативне/иновативне приступе и предузетништво.